söndag 28 oktober 2012

Morgonpigg? Nä ont bara..

God morgon för alla morgonpigga hurtbullar. Klockan är 05:43 men var uppe 05:14 från början. Pratat med Musse och min fina son Marcuz sov. Men han mådde bra. (han är och kommer förbli min bebis för alltid). Var uppe för en timme sedan och då hade jag glömt bort att man skulle ställa tillbaka klockan. Fatta noll, hade jag inte sovit något alls?
Sitter nu och halv slumrar med en kaffe och en cigg. Vaknade utav smärtor och då blir det ja får ta mediciner och kaffe för snabbare effekt.
Så går det när man går ut och dansar när man egentligen ska ligga på sjukhuset. Så mycket dansade jag inte heller för den delen. Satt och pusta ut och Johanna dansade lite skojigt. Helt plötsligt så dyker en brud som blivit besatt av fullmånen. Fick en utskällning om att vi hånade hennes systers man. Jisses så snopen jag blev. Urlöjligt eftersom jag satt där och skrattade till Johannas teater. Men till Johanna vågade hon inte dividera med. Tillslut koka jag över och sa till på skarpen, lustiga brud, men säger som Johanna.. Byt skjorta så är saken ur världen. Jerry Williams är ute. Johanna våga de ej vara på efter att hon dansa Riverdance åt henne..
Blev även bjuden på efterfest hos en av mina döttrars kompis pappa, Kom bakom mig och och höll mig runt midjan. Och detta blev jag rätt sne över. Känner liksom hans ex mycket väl och killen känner mina barns far. Barnen brukar även vara med varann. Mina principer är att man absolut inte följer med en sådan hem. Aldrig i livet. Vet vad han går för den typen.
Johanna hitta även en stjärna som kom och tafsa och hade en diskutation med Wifey och hennes bröst. De bara brann till i Johanna och hon var en tiondels sek från att drämma till fanskapet med all rätt. Haha.. Den mannen fick sig en rejäl avhyvling han också.. Dumt gjort att gå på en finsk brud med Sisu i.
Vi var hemma igen kl 01.50 och Marcuz var vaken och sms:a mig.
Nu tänker krypa ner i sängen igen. Ligger en sötsak i min säng och snusar.. Min fina Billy Boy❤
Sov Gott igen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar