måndag 15 oktober 2012

Funderingar vid frukost

God morgon!! Trött idag uppe sedan några timmar tillbaka. Ont i mage och ont i ryggen, får se vad som beslutas idag på läkarkonferensen.. Blir de några förändringar (ingen operation, tack!). Vakna runt fem med fasliga smärtor.. Ryggsmärtorna har varit borta en vecka så jag har varit bortskämd med smärtor i magen endast. Nu har jag båda, tack så mycket..!

Har haft funderingar kring ett stort beslut som kan ändra mycket, inget jag vill men kanske behövligt.. Så mycket Error som måste stoppas. Ligger på mattan ett tag till och tittar på så får vi se hur det artar sig.. Kan inte mer göra just nu..

Va händer idag? Vet inte vad jag har lust med eller ork till heller..
Tack alla fina ni som finns vid min sida. Där vet jag att jag är stark, för ni gör mig stark <3
Nu har jag fått i mig en så kallad "Johanna" frukost.. Innehållande kaffe och banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar