måndag 8 oktober 2012

Fick napp..


Nu är jag vaken efter några tafatta försök att blogga igår kväll. Somnade hela tiden vid skrivbordet (alldeles för skön datastol).
Igår var det söndag och kallt.. Isande vindar, liksom idag. Tänder med fördel 36 ljus på kvällarna (ja ni hajar åtgången av ljus).


Billy och jag var vid "Weda" igår och beställde begravningsblommor och vi tog i höstens färger, och blomma som man lägger på kistan. Sov gott älskade Mormor..Miss You!!

Passade på att kika på "Barnens Hus" när vi ändå var där. Och kom jag ut tomhänt? De är frågan det. Åkte hem till Åsa och fikade och pratade om lite allt här i världen. Hon var så söt att jag fick en barnvagn, åkpåse och skötväska av henne. Vagnen är bra när man ska på mindre vändor (liten och smidig till bilen). Blir perfekt idag när vi ska på ett möte i eftermiddag, angående skolan.
Åsa som man får lura till sig en bild från..

Tiger är lättare att ta fota utav..
 Sen blev det hem och göra middag och så sydde jag lite på "julkalendern" till Wayne.
Såg första avsnittet av "Solsidan", men hur har de egentligen gjort? 15 min solsidan och 15 minuter reklam.. Bra där..suck!!
Poker spelades det för fulla muggar här menas jag höll styrningarna på "Tradera" (Becca och Alexsandra som lärt mig dumheten).. ;-)
Jag, Julia och Marcuz spelade "Alfapet" och de såg ut så här.. haha..





Jag har inte gjort nått..

Idag lärde Becca mig dumheten hur man loggar in på "www.lundemyr.com".

Vad har hänt hittills? först ut skickat Mackan till skolan, vart på sjukan, apoteket, hem och rasta Trassel, hämtat Wayne, lämnat en kappa och nu är vi hemma. Waynis sov sisådär 20 min efter att vi kom hem och så har han lattjat under babygym, legat i babysittern. Han har precis ätit några skedar "food" och lite flaska och ligger nu i spjälsängen och lyssnar på Nalle Puh..
Och nu ska jag ta och plocka ordning lite här hemma.. See you!!




Köpte nappar till Wayne förut och när jag kom hem till Becca så sa hon att hennes nappar var för små. Och så sa jag att jag hade nappar hemma och så sa Beccy att de var fel nappar eftersom han endast använder silikon nappar. Oki, så kan det gå.. Men prövade en napp hemma och tror ni inte, den var som en sugplopp på honom.. Gick inte dra ut den nappen inte.. Nappen får väl följa Wayne hem sen..
Ibland blir fel napp rätt napp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar