onsdag 10 oktober 2012

Farligt är gott..


Sitter framför datorn och smärtor till tusen och en natt.. Tusen gånger ondare än innan jag åkte till att komma ha ont hela natten. Kommer var koma i morgon bitti när man ska kila upp och se till att Mackan klockar bussen till skolan. Ni undrar säkert vad jag sysslat med för få dessa brutala smärtor. Det ska jag tala om för dig.. Jag har ätit mat och skitkonstigt kommer ni att tycka. Men för mig är det inte konstigt, för mig är det min vardag.
Ni undrar säker varför jag åt det då, ja helt enkelt för att jag gjorde det för Julias skull och så är ju allt som är förbjudet gott.
Jag, Rebecca, Edwin, Wayne, Alexsandra och Marcuz var i Julias skola på en trerättersmiddag och föräldrar möte. Från förrätt till efterrätt så serverades det ALLT spom jag inte får eller kan äta. Fan så grymt, gott och fan så farligt!! Gratis är gott, men jag tycker gratis är farligt!!! Bättre att betala för sig så vet man vad man får. Men vad gör man inte för sina barn..?!
Till förrätt serverades det:
Potatis och purjolöksoppa och potatis samt purjolöken är inte OK!!
Fint, gott men farligt..
Till huvudrätten serverades det bland det giftigaste som rotfrukter, kött, tomater och champinjoner.
Till sist men inte mildare så serverades efterrätten som bestod av ÄPPLE.. Jag döör, ärligt de känns så och om jag inte dör i smärtor, dör jag väl av medicinerna.. Gaahh!
Det som är förbjudet är gott.. Yammi eller nåt. Julia nästa gång kan du se till att det finns alternativ för de som icke kan äta allt.. Min fina "Snutte Julle Bullen" Älskar dig så förbaskat mycket <3 br="br">
Följer på med lite bilder från kvällen i ett litet bildspel..

Mammas "kock" stod ansvarig för restaurangen.

Lilla söta Waynis med Pappa..

Snyggingarna ;-)

Röra röra till en enda röra..

Va gör du "skitunge"

Vackert dukat..

Vart står det "Rökning förbjuden?"

Matkoma?

Ja jag är vaken,,

Marcuz åt med god aptit

Alexsandra mitt hjärta fick sig ett riktigt matkoma..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar