lördag 27 oktober 2012

Orolig Mamma!

God Morgon! Sovit gott? Själv så där, vaknar med smärtor, men de tillhör väl min vardag. Ligger i varje fall inte kvar på sjukhuset. Ville inte ligga kvar till den 7/11 med dropp och smärtstillande dropp el pump. De finns inte mer att göra fram till den 7/11 då en större undersökning ska göras och den undersökningen går inte göra akut eftersom den behöver förberedelser. .
Tal om operation blev det, men jag vill inte opereras fler gånger. För hemskt förra gången. Dessa dygn på IVA var en mardröm som jag inte önskar någon.
Men vi hoppar över sjukhuset nu, kan skriva om det när jag känner för det.
Just nu ligger jag som en "Drottning" i min säng och har ett ljus tänt och dricker kaffe ur min "Queen" mugg. Och myser en lördagsmorgon som denna. Idag åker min son till Österrike och jag skickade Julia till att köpa underställ, 2 par tjocka handskar/ vantar, 3 par skidstrumpor. Men så igår upptäckte vi att de fanns ju inga termobyxor/skidbyxor. De är helt borta. Suck!! Med fina smärtor var jag ner och köpte det och så en One Piece, 3 kalsonger, strumpor och mössa. Så nu får man hoppas lillen min slipper frysa om sin lilla kropp. Orolig är jag för lilleman som ska vara ifrån mig i en vecka i ett annat land bland branta stup och laviner. Jisses vad orolig jag känner mig men samtidigt glad för hans skull.
Trevlig resa min lilla son ❤
Oroliga Mamman!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar