fredag 5 oktober 2012

Stick svårigheter

Min älskade dotter har varit med mig idag.. Tack älskade, kära Alexsandra.. Så kärleksfull och med så stort hjärta <3 så omsorgsfull <3

Så mysigt när pratade i natt för jag var orolig när du skulle åka tunnelbanan själv och tåget hem. Följde med dig nästan hela vägen via telefon. Du var inte hemma förrän runt två och då messa du mig, precis som vi kom överens om. Älskade unge <3
Slutar aldrig att oroa mig över mina barn, hur stora de än blir.

I morse fick jag massa dropp och på sköterskans begäran så var jag tvungen att åka till min läkare.. Min läkare, skickade mig vidare med remissen i handen.. För nån vecka sedan hade jag urinvägsinfektion som jag fick behandling för, som inte hjälpt ett skit. Min läkare tog nytt uvi som vissa noll, men bekymret var att urinen var konstigt mörkt, febern, slut och ont i rygg samt mage. Kommer tillbaka till sjukan igen och dumpa nycklar och bil till Musse som väntade på att bli utskriven. Tog en fika tillsammans innan jag löste av honom för min dom. De hela känns rätt sjukt (är ju sjuka på riktigt) att han åker hem och jag åker in..Dålig story helt enkelt.
Lilla Alexsandra kom ner och var med mig på sjukan (måste ge henne en fin överraskning) hela tiden.. Tack!!<3
Tre sköterskor försökte tömma mig på blod. Gick inget bra med de två första men den tredje klara av det bäst med en så kallad "fjäril". Mina blodådror är så tunna som synålar på grund av näringsbristen.
Fick vänta 45 min för sedan få domen om mina njurar strular med nåt.. Ska ta prover på vc 2 ggr nästa vecka, uppehåll en vecka och utvärdering och så veckan därpå igen.. 4 olika mediciner fick jag 2 olika starka antibiotika kurer, vätskedrivande och nåt mer.. Ryggen har pajat men ej beroende av detta.. Ska bara orka bry mig om att hämta skiten på apoteket.. Måste ta det väldigt lugnt för de var allvarligt.. Jaha, ärligt jag har fått nog av sjukdomar och död. Blev hyperkänslig och grät floder.. luften gick ur mig.. fucking jävla svulster och sjuklig kropp..De hela känns jobbigt nu.. Förlåt alla Goa vänner som ringt idag.. Ringer er i morgon <3
Nu blir det spökfilm och massor av ljus tända <3 mys och trötthet, ledsen med.. Tack "N" för din tröst idag och tack Supersnuttis <3 (kärlek)
Nu till filmen.. Trevlig helg <3
Höstliga vindar och löven far runt runt..
Film va de ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar