söndag 28 oktober 2012

2 års bröllopsdag

Sitter i soffan med mina kids. De två har gjort en middag för oss tre. Kycklingspett, potatisgratäng och revbensspjäll❤Till efterrätt fick jag latte och nåt som smakade svagt svagt av kaffe. Och nu tittar vi på "Solsidan"
Idag är en stor dag.. Jag fick den här fina hälsningen på FB av "Wifey"..
Denna hälsningen fick jag:
❤ Ja må vår 2-åriga bröllopsdag leva! Händer upp i luften och starta Veva!! Puss puss Wifey, och tack för att du skaka rumpa åt mig i dina tiiiightiga vita brax! ❤
Som svar av mig som inte riktigt hänger med blir detta: vad pratar Wifey om? Är det årsdag? :-O utveckla ❤ har jag glömt?
Wifey svarar: Det var ju på en Halloween fest vi gifte oss. På Malins fest @ Pure. Sen åkte vi till Berget. Där jag höll på och nurå vakten.. Svartsjuk som jag är...=( NITA!
Jag svarar: Åh förlåt Wifey att jag glömt, åter gärdar det i morgon ❤överraskning kommer.
Johanna svarar: Nemos problemos, brukar vara jag som glömmer ju. ❤Lugna ner dig bara.=)
Min fina vän, en kär vän genom vått och torrt. Minns första gången jag träffade på henne, de var på min och PK:s födelsedagskryssning tillsammans med partyligan Robban (känd som Robinson Robban, Stefan Sahlin(känd som blånekaren), Helena, Moa och många fler. Kul hade vi!! Hur som helst undrade jag vad de var för brud som började plocka upp nalle för nalle vid middagsbordet i Tallinn.. Haha, skum brud tyckte jag då. Senare spana jag in bruden på FB och de visade sig att hon bodde i Nykvarn. Artig som jag var hälsa jag på henne och WOoW de hände nåt då.. Där var hon ju, bruden jag alltid sökt, en vän för livet. Du är min själsfrände Johanna. Tack för att jag fann dig. Mycket roligt har jag upplevt med dig min allra bästa "Robinson Johanna" ❤ Jag är tokig i dig min vän ❤ min idol, min bästa vän, mitt ALLT!!!!! Finns bara du Johanna ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar