lördag 6 oktober 2012

Slö lördag, bra el. dåligt!!

Full race idag trots att man bara varit hemma. Först kom farmor farande, sen Bladde och sist kom Nettan.. Jag o Nettan klunka i oss kaffe efter kaffe, tvärtemot råden från sjukan. Lilla/stora, Frida är en Rottis som är 10 gånger större än min Vavva...
Även om man är liten så är man kaxig ändå.. Haha.. Lilla fjanten gick inte av för hackor han inte..
Gjorde lax till middag, gott yoy!! Är inte lax alltid gott om man gör det ordentligt? Efter middagen som egentligen bara blev några tuggor hade jag feber 40,2 och tog 2 citodon och somna med kaffemuggen i handen..
Sov till halv tio och så har jag mest varit soffpotatis.. Idag är det helt OK!!
Nu ska flottiga Trassel och jag ta en dusch..
Sov Gott!!
Najs Lördag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar