tisdag 9 oktober 2012

En tisdagsmorgon

God morgon bloggen.. Vänner, stalkers, kärleken, gamla vänner, nya vänner och en och annan blådåre.. Trevligt att ni är här denna tisdagsmorgon.
Vaken med tuppen.. Nä förresten, har ingen tupp. Vaken med klockan, Marcuz som ska till skolan och en jollrande bebis klockan sex på morgonen.. Lite mysigt så där.. Packning är bytt och tankning är gjord sen 2 timmar tillbaka. Kaffe tanken är påfylld och penicillin intagen. Så God morgon Sverige!! Hurtigt eller hur? Känner mig noll hurtig och tur man har bebissaker som en aktiv bebis behöver en tisdag mitt i veckan.. Då kan jag roa mig med ett inlägg, kaffe och surfa på mobilen, checka FB och spela SongPop (tröttnat).
Fick ett par grymt sexiga stövlar igår.. De du Johanna, dina stövlar kommer du ingenstans med i jämförelse med mina farligt sexiga stövlar!! Haha!! Nåja jag blir inte blöt om fötterna när jag tar Trasselpromenader..
Och jag fick blommor i plast?? Vad betyder de i blomsterspråket?? Nån som vet? Haha.. Fina på bordet i varje fall..
Nu ska Trassel ut och göra sina behov..
Tjao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar