torsdag 18 oktober 2012

London

Min fina dotter var här idag och vi planerar en resa i december till London. Har varit där en gång tidigare då jag fick den resan i födelsedagspresent. Hade 3timmar på mig att packa. Vilken grej..
Hur som helst ska jag, dottern och mamma resa iväg.
Åka skridskor på London Eye Ice Rink, se när julgranen tindrar på Trafalgar Square, ett besök på Madame Tussauds och hälsa på Michel Jackson och Lady Gaga m.fl och shoppa på Primark och Harrods. Riktig julkänsla på hög nivå. Längtar faktiskt..
Har ont som fan idag.. Pinar mig och ringer inte min läkare heller. Vill inte ta risken om ett sjukhusbesök med övernattning. Tokiga är dom som tycker de är skönt att ligga på sjukhus.. Aldrig att jag kommer gilla läget på ett sjukhus. Ryser. Sen så har jag inte tid till sjukhus eftersom det är party på lördag, åttiotals fest. Trerätters med de finaste på Villa Ville Kulla..
Nä nu ska jag gosa mig under filter och se om det finns någon film eller så på tv:n..
I morgon ska jag hjälpa mamma och sen luncha på stan och tandläkaren.

Puss och Kram på Dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar