söndag 21 oktober 2012

Moonwalk helg

God morgon el god middag för dig som hade hemmakväll igår.
Min dag börja med att Nettan hälsa på och babblade bort de trista timmarna med mig.
Färga håret och börja göra mig i ordning inför kvällen. Julia tog över kocksysslorna här och tillaga en god trerätters middag (man måste utnyttja den blivande kocken).
Svida om till en hårdrockar brud med pudelfrilla.. Såg man verkligen ut så där på åttiotalet? Jisses!!
Sen kom Johan, Johanna, Marie och Veronica, Oskar, Rebecca och lilla Wayne och nån mer..
Resten träffa vi upp ute ;-)
Hade en kul kväll och träffa på många vänner får förr.. En bra kväll från början till slut. Imponerad av mig själv att jag lyckas stå på dansgolvet en hel kväll..
Nästa utgång är i Stockholm..
Nu kaffe och medicin mot magsmärtor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar