fredag 19 oktober 2012

Fredag & lunch

Ligger på soffan, nyss ätit middag som Julia lagat, klyftpotatis och kyckling med Julles a'la pepparsås.
Somnade några timmar innan maten och blev väckt av ljuv doft. Som vanligt fick jag i mig en klyfta potatis och lika mycket kyckling.
Samma sak var det när jag, Rebecca, Jossan och Billy åt lunch på "Nancy's Lounge". "Rebeccas" kompis "Jossan" inboxa mig och ville ses, men eftersom jag skulle äta lunch med Rebecca så bjöd jag med henne också. Alltid lika trevligt med sällskap av flera och rar och gullig är hon också.
Jag hade lovat Rebecca lunch och vi har hittat vårt eget mysiga place. Tog givetvis "Ceasarsallad" som Rebecca ville ha och jag blev sjukt sugen på det också, och eftersom jag redan har snuskigt ont så kan de ju inte bli värre.. eller hur? Åt några tuggor och peta ur de allra värsta som morötter, tomat mm.. Ja de hjälpte inte, börja först svettas och sedan kom kramperna. Suck!! Ge dig nångång hemska smärta!!!
De lugna ner sig men jag fick ömsom kallsvettningar och den vanliga smärtan höll i sig.
Vi traska in på "Intersport" för att kolla på jacka till Billy, men hitta ingen. Därefter H&M för att köpa hårfärg och hittade ett par fejk skinnbyxor i vitt som var sjukt snygga och de följde mig hem. Lika så den härliga tröjan från JC.
Tog en fika hos Rebecca som jag gjorde innan stan och båda fick sömnkoma.
Hemma busa jag med Julia och så fick jag ett mystiskt SMS.
Nu tänker jag göra kväller..
Ha en härlig Fredagkväll!!💋❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar