lördag 31 december 2011

Lite utav årets sista dag!!

Snart dags för mig att tassa mig i säng, klockan är massor och jag ska upp skapligt i morgon. Min mamma och jag ska åka till min mormor och morfar. Skulle egentligen åkt dit idag (läs igår) men pga magsmärtor och yr av mediciner kunde vi inte.
Därför har jag bett mamma att vi ska överaska dem i morgon. Vi bara kommer över ;-) Har gjort en liten blomgrupp till mormor och morfar får en godiskorg (min morfar är en riktig gottegris).
 
På eftermiddagen har vi hunnit med en jäkla massa ändå.. För iväg till Jula där jag hittade fackelhållare som är hur smarta som helst. De är 2 i 1 typ. Man kan ha stora som små facklor i den.. Man skruvar bara bort själva överdelen och vänder den och vips så har man en liten el stor hållare. Dessa ska jag ha på pappas gravplats.


Sedan blev det till att handla nyårs maten och vad de blir på menyn får ni veta imorgon (läs senare idag)..
Alexsandra och Marcuz har hjälpt mig att förbereda maten, så det kommer gå smart o smidigt i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar