fredag 16 december 2011

Höst eller är det vinter?

D et är den 16 december och det är småkallt, ibland några få minusgrader men oftast är det regn, rusk och blöta löv som ligger på marken.
Förra året kände man sig som en karaktär i "The Day After Tomorrow". Den här jävla kylan höll ju på att äta upp en då. Hur som helst så var det is is iskallt förra året vid denna tidpunkt!!
Nu finns det noll julkänsla, helt jäkla noll faktiskt. Och det av flera orsaker, inte bara snöhelvetet.

Vad har hänt idag då, jo jag har knappast gjort någonting.. Jag har varit riktigt nere idag, många tankar på pappa. Tung dag igår och minst lika tung dag idag.
Känns också som minnet sviktar hela tiden.. Har tusen och en saker jag har i skallen som jag sedan glömmer bort o kommer på i sista stund. Mitt minne är helt enkelt som en julkalender - full av luckor..
Kanske borde skaffa mig en kalender, ja de kanske vore nått!!

Här får ni en fin låt.. TeddyBjörnen Fredriksson..


Nehej nu ska här fixas och ätas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar