tisdag 27 december 2011

Jag och bio?

På "Jule-Dagen" var vi på den tradionella premiär bion..
Japp.
Så var jag som älskar svenska filmer och såg filmen "Stig Helmer Story".
DEN VAR SÖVANDE.
Man sov, man sov, man sov så jääävla hårt.
Get it?
DEN VAR SÖVANDE.
Det jag fick återberättat var...
Den var långtråkig. Det hände inget speciellt.
Den var långrandig och noll stimulerande.
Men overall var den tråkig.
Så se den inte på bio!
Spara dina pengar och sov skönare i sängen eller i soffan.


På "Den Vanliga Dagen" idag var vi åter på bio.
Jag, Marie och hennes två kids och mina grabbar Billy och Marcuz.
Ibland är det roligt att titta på tecknade barnfilmer och vi skulle se "Alvin o Gänget 3"
DET VAR HELT VÄRDELÖST.
Såg noll, såg faaaan ingenting.
Get it?
DET VAR HELT VÄRDELÖST.
Vi hade inte varit smarta nog att förhandsboka biljetter. Fanns inga platser kvar till oss.
Så overall var det värdelöst och dyrt eftersom mat skulle ätas, åka fram och tillbaka i onödan, du slösar dyrbar tid och bensin.
Så se den inte på bio den heller!!
Spar dina pengar och köp micropopcorn, cola och hyr eller ladda ner filmen.
Fördelen med det är att du kan pausa ifall du behöver gå på toa eller somnar du är det bara spola tillbaka filmen, du kan glo på filmen hur många gånger som helst ifall du är trög
Jag och Bio är inte något som kommer överens särskilt bra..
SUCK!!

Nu blir det en filmkväll i min säng och en god polkagrisdrink att smutta gott på :)
Medans Trassel sussar gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar