fredag 30 december 2011

Julaftons morgon

På Julaftons morgon åkte vi till pappas grav och tände ljus i kyrkan och tänkte på pappa och min lillebror. Samtidigt började något som heter julbön som vi stannade kvar på. Det var jag, min mamma och mina döttrar Alexsandra och Julia.
Vi är inte kristna heller, men det var en fin cermoni för pappas skull. Vi satt faktiskt där och grät allihop. Saknaden är stor en sån här helg. Mamma och jag köpte en ängel som sitter på en silverfärgad kula, den trycker man ner i jorden. Jättefin!!




Visst är den fin, våran julklapp till Pappa. Alexsandra hade med sig rosor som hon la hos pappa så fint.
Tänk, vad det kändes så konstigt att fira jul utan pappa. Att han inte finns längre är så ofattbart.




Ja vi kan inte fira jul med er, men vi firar jul för er <3
Saknar <3










Vi saknar dig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar