lördag 10 december 2011

Träffa Tomten

En del människor kan vara väldigt trötta av sig, som typ jag!!
Igår gick vi upp och la oss och jag tog med mig laptopen för att blogga lite i sängen. Samtidigt var jag sugen på något så jag tog med mig en chokladpudding med mig upp. Men vet ni vad, jag hann inte mer än att slå upp sidan till bloggen och ta en sked med chokladpuddingen så sov jag. Klockan åtta vaknar jag av att Musse tar bort datorn och chokladpuddingen från andra handen. Hela min hand var grisig med med choklad och har man livlig fantasi så kan mnn tro att någon basat på sig i sängen.. Säg inget men jag misstänker gubben hade gjort i byxan och sedan skyller på min chokladpudding. Haha.. ;-)

I morse åt gubbsen och jag räkmacka som Alexsandra hade tagit med sig från jobbet.. Ja de var en smaskig frukost.. Tack Snuttis..


Sonen Billy sov kvar hos en kompis igår till idag och jag och Alexsandra hämtade upp honom runt 12.00 och så åkte vi till Mamma/Mormor. Billy skulle sova äver där hos Mormor för de ska göra knäck. Knäck är något som jag är totalt värdelös på, antingen blir de stenhårda så man kan tro att tänderna ska flyga ut eller så blir de så mjuka och geggiga.
Vi var in till Nykvarn för Mamma behövde handla lite grann. Där fann vi en tomte igen men han var betydligt mer givmildare än de förra tomten.
Till och med Alexsandra fick en påse även fast hon är stor. hehe..


Och självklart fick Billy en påse han med, men lite besviken blev han dock för han trodde de bara skulle vara godis... Haha, men där i fanns det också en tandborste.. hahaaaha..


Nej nu ska jag plocka disken och sedan sova!! Sovmorgon i morgon och där med basta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar