fredag 2 december 2011

Planerar att baka..

Fredag idag och har trallat runt i Weda. Mamma och jag har beställt blommor som ska pryda pappas urna. Rosor och grönt med fint pynt i. Och handbuketter med rosor, grankvist och ängel i. Den 15 december blir det urnsättning bara för oss allra närmaste. Sedan fikar vi på Mångfaldens Hus.
Sedan unna jag mig och mamma en sen thailunch. Tänk det är första gången som min mamma ätit thaimat. Men gott tyckte hon att det var.
Var in på Willys och handlade på mig till bak.. I morgon ska jag om jag orkar och hinner baka en Cheesecake med saffran och hallon. Kanske Cupcakes också. Barnen får baka pepparkakor.
Tycker faktiskt det är kul att hjälpa mamma och ge henne sällskap och de märks att hon blir glad. Funderar på att sova där på söndag till måndag..
Mamma plockar upp handeln hon köpt..Min lilla fina mamma <3 Älskar dig!!

Efteråt hade vi fikagäster med lussekatter, glögg och pepparkakor..
Men nu känner jag förslö för att blogga och de krampar i magen.
Fick något skumt brev om att jag ska gå på en kurs på sjukhuset för att skuta röka inför min planerade operation.. Öhh, ska jag opereras igen? Det har ingen talat om för mig. Jaja, hela gjerjen är konstig.

Ha en mysig kvällers på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar