tisdag 13 december 2011

En jobbig dag

Igår var jag med mamma för att hämta mediciner, vilket var helt idiotiskt. Hon hade fått fel mediciner utskrivet igår. Drog med mamma till Vårdcentralen och skällde på dem och vips tog det 2 min och en läkare ringde upp och hon fick rätt medicin. Dock går den inte hämta först i morgon torsdag. Konstigt VC där i Nykvarn, ska de ta 2 dagar att skriva ett nytt recept.

Efter var vi ut till graven och hämtade lyktor och så för att tvätta upp dem. Vi satte dit hållare för marsaller, men de funka inte riktigt bra. Men gubben var duktig och sågade av dem en bit.
Mamma behövde handla hem lite grann och sedan och så ville hon in på Mångfaldens hus en sväng. Tyvärr följde jag inte med in pga en jävlig huvudvärk. Det luktar så mycket parfym där inne så man skulle få åka ambulans hem med den huvudvärken jag redan hade.

Sedan lämnade jag hem mamma och åkte hem direkt och la mig på soffan och sov bort hela Luciakvällen. Snyft!!!
 Inte nog med det så var magen med helt kast!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar