onsdag 21 december 2011

Stekare

Idag var jag och handlade så plockade jag ihop till en del olika sorts julgodis. Kan ni gissa vad det är jag ska göra?

Idag har jag mest gått omkring och lekt "stekare". Rätt fjompigt tycker jag personligen att gå omkring och försöka se cool ut. Dom där stekarna är ju "rå" töntiga i jämnförelse med mig.. Jag kan och jag är proffs på mina julköttbullar. Ungarna bara älskar dem. Det fick bli dagens kvällsmat också.
PS: detta är ett tillgjort bild för att skoja till det!!!!!!!!!


Sedan har jag suttit och skrivit jul/tack kort och letat upp adresser. Och äntligen har barnen fått jullov. Jag kommer få sova i morgon. Ingen klocka som bjällrar. Satans vad skönt. Har ju haft så svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Alltså jag har så ont och ibland måste jag be någon hjälpa att dra upp mig. Det är hemskt när de gör så ont. Fick veta av läkaren vad det beror på. Kanske kan ni själva gissa?
Så just nu sitter jag uppe, jag börjar bli trött för klockan är två på natten.Men ibland är det bara så skönt att få vara ifred. Alla sover medans jag kan njuta av tystnaden. Den är guld värd för mig. Har druckit kaffe, glögg och lussekatt. Ensammys är mysigt det med.



Nu säger jag god natt till er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar