måndag 18 juli 2011

Vart är den?

Vart tog sommaren vägen? Man blir less för mindre och tröttheten hänger över mig hela tiden. Så fort man sätter sig så somnar jag. Varför?
Idag har jag ingen funktion alls. Följden av detta blir att jag kommer vara bara cpigt grinig resten av dagen.
Nu är det som så att jag är relativt lös och ledig i sommar, förutom en massa läkarbesök då, men därimellan. Finns det någon som har lite braiga ideer till mig? BRA, häv ur dej dem till mig. Karlskoga och Boda Borg är redan inplanerad i sommar. Så något annat.. Hjälp mig här nu..


Don´t get me wrong - Här är bevis att vi haft stek i sann St Tropez-anda en dag i förra veckan i alla fall. I need color!" -Och COLOR får jag bara av "brun utan sol" krämer.
Jag är löjligt seg nu så jag ska nog lägga mig i soffan och läsa en stund och sen typ sova.

Det är helt enkelt inte helt lätt just nu. Mitt skratt känns ihåligt och jag själv är ur funktion.
Vi hoppas på bättre humör ikväll så kan jag redogöra om lite goodies som skett.
 Så här nördig ser jag ut när jag somnar framför datorn.. ZZzzzz.. Detta bjuder jag er min trogna lilla läsarskara på.. ett gott skratt!!

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar