tisdag 12 juli 2011

En Ipad

Grattis till mig!!
Jag har vunnit en Apple Ipad  i en tävling om årets sommarbild. För ca 30 minuter sedan låg jag på soffan och läste i en bok. Och då ringer min mobil och en glad "Tanta" som jag inte minns namnet på gratulerade mig till vinsten av en Ipad.
Oj, så glad jag blev för jag vinner nästan aldrig. Ja kanske som max vinner jag 25 kr och har jag riktigt tur är det 25x2 på en trisslott.
Tror ni undrar vad jag vann med. Jag vann på en bild som jag tog när jag var i Karlskoga. Platsen var på "Karlskogas skogskyrkogård". En riktig mystisk plats och fint, trots att jag hatar och ogillar kyrkogårdar på alla vis. Så "TACK" Marita för att du visade mig platsen och sa till mig att ta med kameran. Och på det viset vann jag alltså en en Ipad. Nu är kruxet att jag faktiskt egentligen inte vet vad en Ipad är riktigt. En platt dator eller? Men det spelar ingen roll, jag har ju vunnit den och får väl studera vad det är för något när den är här.
Ja, jag blev riktigt glad eftersom de varit bara en massa otur hit o dit så lite glädje är ju inte så dumt.

Det ska alltså vara en sån här manick som man kan surfa på.. ?? Surfplatta.. Om den nu ser ut precis så här ska jag ha osagt, denna bild lånade jag på google. 
Och här under är bilden som jag vann med. 

Och nu tillbaka till min bok och så vänta på att dottern ska komma hem från Irland.. Saknar dig "Snuttis"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar