onsdag 6 juli 2011

22 frågor

Är lite uttråkad så jag gör lite frågor..
 Kaffe och cigg nu, sedan duschen..
 God Morgon alla vänner :)



1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, har inte träffat honon eftersom han kom från en annan stad. Vad han gör idag vet jag inte heller.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja, jag har faktiskt sett alla mina vänner gråta.
3. Vad åt du senast? Pasta Carbonara. Ingen hitt alls.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja faktiskt :)
5. Har du varit med i en rättegång? Ja
6. Är du polare med grannarna? Nej, de är för gamla för mig och väldigt nyfikna.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I lördags till Skärholmen
9. Har du haft en stalker? mmm har en och på 23 år och iaf förbannat efterhängsen och obehaglig.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Nej
11. Hur bra är din syn? Är linsbärare.. Hatar glasögon
12. Var är dina syskon just nu? Min enda bror finns inte vid liv :-(
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Minns inte.
14. Vem ringde dig senast? Sjukhuset.
15. Vilken tid gick du upp imorse? vid 8-tiden.
16. Vad ska du göra i helgen? Mysa, med mina döttrar Rebecca och Alexsandra <3
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Okej. Tack för hjälpen. Puss
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Sean Banan eftersom det var rätt mycket närkontakt i inspelningen av "Händer i Luft"
19. Vad finns i din bakficka? Inget, tomt, nada
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov möjligen nattkissade...
21. Vad är det första du gör på morgonen? Kaffe, cigg, kaffe.. sen kan vi snacka.
22. Vad ska du göra efter det här? Till Huddinge med sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar