fredag 15 juli 2011

Tänker och undrar

Idag har jag ringt en jäkla massa MÅSTE samtal. Fan så trött jag är att hålla på att fixa o jäklas med sånt. Prata också med min läkare och fick mediciner för ***** och en remiss för en provtagning jag måste göra nästa vecka. Det känns som allt bara rasar och så blir undran i flundran med allt sen också. Har man inte problem så får man problem. Ja jag är trött och besviken och slut  rent av. Men vad får man för tack för det? Tjohoo, nada!! Men 2 st rena akvarium har jag fått i alla fall. Firrarna är dock nog lyckliga. Men jäklar vilket jobb, 2 timmar tog det.

I morgon blir det Tros-Yra med Johanna i Trosa. Vi ska vända upp och ner på Trosorna där.


Nu ska jag lägga span på lite semester faktiskt.. Nåt måste göras helt enkelt.
Puss på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar