måndag 18 juli 2011

Till Karlskoga på fredag

På fredag åker jag till Karlskoga med kidsen hem till Marita. Barnen vill gå på Bodaborg och vi tänker passa på där. Kommer hem igen på söndag eller måndag.
Idag har jag varit så förbaskat trött och det är ofta jag blir så trött att jag inte ens orkar med mig själv.
I morgon ska jag köra pappa min till SÖS och jag vill inte/får inte vara så här sömnig då. Om jag hinner och så ska jag springa in på provmottagningen och lämna de där proverna också. Annars får det bli på onsdag. På torsdag ska jag modellera lite i sthlm. Man får se vilken filur det blir av det.


I morgon måste jag igen försöka få tag på elbolaget som har stora problem med att fatta att jag ska säga upp deras jäkla el. De tycker jag ska flytta elen, öhh vart då? Jag behöver väl inte två abonnemang heller. Så trögt, så idiotiska de bara ÄR!!!! Kräks på dem!!
Adressändring bör jag med göra.
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar