fredag 22 juli 2011

Morrn da!!

God morgon på er! Fredag och helgen ligger framför oss. För mig blir det en tripp till Karlskoga med mina små larver. I morgon blir det "Boda Borg" o de kommer nog bli roligt.
Gårdagen stod jag i en varm och svettig fotostudio från 12.30-19.00. Ja de var bara att gilla läget.
Tänker inte skriva så mycket mer nu, eftersom jag ska ta och fixa till här hemma, packa de sista och så drar jag och ungarna. Ska stanna förbi Johanna på en liten snabbis fika innan vi drar vidare mot Karlskoga.

Lilla Caspian var och hälsa på oss igår kväll med sina mamma Kati och pappa Martin. Glass är mums!!

Haha, fick vi utav Kati.. Kan ni dissa vad det är? Jo det är en disktrasa och en disksvamp. Hehe..

En liten snabb bild från gårdagen. 
Nu till packningen..
Hej Då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar