söndag 31 juli 2011

Lotta mitt i natten..

Har suttit och tittat på en film på tv:n till nu. Den var riktigt bra. Egentligen är det väl dag för sängen. Sitter hemma i min Villa Ville Kulla house om just nu känns som en ödelagd herrgård mitt ute på vishan och alla spöken.
Träffade Johanna på stan idag en stund. Köpte hårfärgningsmedel och sedan stack jag o Mackan till Djurmagasinet och köpte fiskmat, akvariesten och nya familjemedlemmar, fyra fiskar alltså. 2 stycken Papegojciklider och 2 st påfågekcikilider. De där påfågelcikilider har redan käkar upp 3 småfiskar. Läste om dem nyss att de är typ en rovfisk och glupska firrar. Ärer gärna levande föda som mask o annat kryp du kan hitta utomhus.
Har varit på uteservering med familjen och ätit middag, gott var det men grymt mätt blev jag.
Fula fisken...
 Nu borde jag sova stort, men ska läsa lite först. Borde verkligen inte öppna min bok, vilket jag vet att jag kommer att göra.

Sweet Dreams 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar