söndag 3 juli 2011

En dag/kväll med Wifey

God Eftermiddag!! Vaknade kl 08.00 cirka, tog smärtstillande och sov till 09.00 och vaknade då upp dyngsur. Går inte sova i detta blöta.. Blir till att byta sängkläder då. Suttit med mitt kaffe och slumrat, man nickar till över tangentbordet och vaknar till med ett ryck och tar en klunk kaffe och nickar till igen.. Hahaaa.. Det har blivit ofta nu att jag nickar till när jag sitter vid datorn och häromdagen tog Alex foto med sin mobil. Ska se om hon kan ge mig den så får ni se mina dönickar lixom..haha..
Söndag idag då alltså. Dessa återkommande tråkiga söndagar. Vädret är ju inte direkt tipp topp för en dag på stranden heller, ingen minigolf heller direkt som vi tänkt från början. Kanske en bio, men jag vet inte de heller. Känner mig inte riktigt kry heller, kanske på G att bli förkyld.

Det blev aldrig någon utgång igår för mig och Johanna. Både hon och jag var krassliga så vi tog en hemmakväll med en varsin gyrosrulle och kaffe. Och tiden gick riktigt snabbt för helt plötsligt var klockan halv ett. Ja vi hade mycket att snacka om helt enkelt. Men vi har stressat om varann totalt den senaste tiden. Hon har sitt med jobb och ungar, jag har huvudet fullt med de "mina" men nu tog vi igen det.
På dagen var vi till Skärholmen och shoppade en stund. Var inte länge vi var där, men jag hittade 2 st baddräkter så jag kan åka till stranden. Och givetvis så försvann solen, är inte det typiskt. Min vanliga tur.. Kanske får ta med mig "käresta" och åka iväg till lite varmare landskap. Som Egypten tex, jag är så avis på att dottern Alexsandra ska resa dit med pojkvännen. Marcuz han får följa med storasyster Rebecca till Kanarieöarna. Varför tar de inte med mig?? *snyft* Lämna en resetörstig mamma kvar här... Lite orättvist är det allt... Hahaaa...


Tänkte ta lite sexiga bilder  i sann Carolina Gynning/Linda Rosing/valfri glamourmodell som bloggar anda, men det gick ju inte så bra.. Hahaa... Iallafall så är det ju baddräkterna jag ville visa, inget annat.

Nu ska vi se om vi kan hitta på något för mina uttråkade sjuklingar till söner. Lutar mot bio på Heron City. Barnen tittar och jag sover. För trött det är jag verkligen.. Jäsp!!

Hej Svejs alla lingonfejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar