söndag 24 juli 2011

Sköna Gröna Lund

Igår fick mina barn sin lilla berusning, dock inte utav alkoholhaltiga drycker. De åkte karusell efter karusell och blev riktigt snurriga i huvudet. Men sedan så snurrade det nog rätt bra i någon annans huvud och då utav alkoholhaltiga drycker.. hahahaaa.. Ful/Full Pajas. Jag har sett varje och besökt varje ölhak på hela Grönan..
Det var lördag och "Sommarkrysset" och en miljarders människor där på Grönan. Kändes som halva Stockholms befolkning hade bestämt sig för Grönan igår.
Vädret var mulet med lite solpass då och då, men annars var det väldigt varmt.
Vi möttes utav regnet vid Heron City, så vi klarade oss från regnet.

När vi kom hem gick jag ut ed Johanna, men jag vet inte.. Södertälje är grymt tråkig på sommaren. Inte ett enda dansställe finns det på sommaren. Nästa helg blir det eventuellt en kryssning eller ett besök på Thai-båten i sthlm. Man är riktigt uttråkad med så man behöver en riktig kick för att nöja sig med det lilla i Södertälje igen.

Idag har jag mest bara låtit dagen flyta förbi. Har haft ont och har mest bara sovit och slöat igenom dagen.. Så ingenting roligare har hänt.




















Så var denna helgen förbi också.. Och nu börjar en ny vecka att tampas med.. Nya bekymmer och nya erfarenheter.
Kram Alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar