måndag 25 juli 2011

Becca 23 år

Idag fyller tösen Rebecca 23 år.. Hon börjar ju bli gammal ju.. Dagen har varit sisådär för min del. Ont har jag haft och just nu börjar värken bli värre o värre.. Men så har jag periodvis. Något jag får acceptera troligen.
Var ner på stan och köpte födelsedagspresent och så fick grabbarna två nya t-shirts. Allas deras är ju nedfläckade med alla möjliga grejjer. Så det börjar bli dags igen att byta ut dem. Mina små grisar..haha. Köpte 4 st pocketböcker så nu har jag så att jag klarar mig lite och ett Gynning-glas.

Fikade hos Rebecca och firade henne lite. Nu har jag mest bara läst och är lite sne på en av familjemedlemmarna.. Grrr*.. Tjuriga och buttriga fasoner.. Suck.

GRATTIS RECECCA PÅ 23 ÅRS-DAGEN FRÅN OSS ALLA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar