tisdag 5 juli 2011

Drömmar om Egypten

Idag fick sonen Marcuz sina 5 stygn borttagna på Vårdcentralen. Läkaren som sydde Marcuz hade sytt så dåligt att de var väldigt svårt att få bort stygnen. De nästan växte in i skinnet pga  att trådarna var avklippta intill huden. Det ska alltid lämnas en trådsnutt i ändan av stygnet.
Men tyckte hon "läkaren från Södertälje Sjukhus" var väldigt oerfaren på läkarvård. Gissar att hon var en ATP-läkare. Däremot tyckte "Musse" att hon verkade jättebra, men de var nog bara för utseendet, tror jag. Men vad säger man..haha.. MÄN alltså, dom är ju såna.
I morgon ska jag med Marcuz till Käk-Kirurgen igen på Huddinge Sjukhus.

Idag var mina kära föräldrar här och fikade. Det var så mysigt och från regn blev det även solsken när de var här. Vilket måste betyda att de är ena riktiga solstrålar. Fick en blomma också, vad ni är söta.

Frågade Musse om vi kunde resa till Egypten tillsammans i Augusti. Och gissa vad  han svarade? Han svarade JAAAA!!
Men vi bokar inget förens i slutet av månaden och hoppas att min finaste pappa mår bra. Åker inte om han blir sämre på någotvis. Det är en självfallenhet. Just nu mår pappa rätt så bra, knappt några smärtor och kan äta bättre. Hoppas det håller i sig för pappas skull, att han får må bra. Älskar dig pappa <3
Men de senaste dagarna har pappa varit mer gladare och piggare. Så underbart att se, helt underbart.
I alla fall så hoppas jag få se pyramiderna, Kairo, snorkla och njuta av sol, bad och sällskapet. Barnvakt är fixat redan.
Jag drömmer nu om mumier och grejjer...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar