onsdag 20 juli 2011

Tröttheten dödar mig

Onsdag och jag är som vanligt trött. Igår var jag hem till Laila från kl 21.30 - 24.00 och var jourhavande medmänniska. Laila ringde o var halvt hysterisk..  Idag är jag faktiskt trött, har en lättare huvudvärk och känner väl allra mest för att sova. Men har provtagning att göra..hehe måste göra den för annars blir min mamma arg och de vill man ju inte ;-) hihi..
Sedan ska jag ner en tripp på stan o köpa hårfärgningsmedel. Hämta stor "Snuttis" och köra ut henne till mormor och morfar då hon ska vara där i natt och mysa med dem <3 (kärlek). Tycker att min Alex är himla go men ibland är hon en liten fräsig katta också. Men hon har ett stort gott hjärta i alla fall. Och jag älskar er mina fina barn <3.. Igår när jag kom hem så hade Mackan gjort en fin teckning till mig och lagt på spisen. Var hemma så sent och när jag fick syn på den så började tårarna dala. Mina fina barn, jag hinner knappt med dem.
I morse ringde mamma och pratade med mig om att jag måste varva ner, de är sant.. Men hur? Är ju den där som alltid vill ställa upp, hjälpa andra hela tiden.
Funderar på lite av det där med vänner egentligen. Jag försöker att ställa upp på dem i allra bästa mån och även så långt vissa gånger att jag skadar mig själv tillslut. Nu mår inte jag så kanon pga alla möjliga omständigheter som ni redan säkert vet. Och så blir jag otroligt besviken på dessa som man ställt upp på när de har haft det jobbigt och tuffa perioder. Jag bara undrar vart tog ni vägen? Tror ni att jag är farlig på något sätt? Men man lär sig, det gör man!! Jag kanske låter barsk men det är jag inte, bara grymt besviken och trött och less att sopa rent åt andra men inte få något tillbaka.

Nu ska jag till provtagningen!! Sedan är det familjen som gäller ikväll!! Mina finaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar