fredag 18 juli 2014

Underbar Fredag

I morse strax innan sju var det inte så varmt ute.. Här är grabbarna på väg till jobbet.
Vid nio när jag gick upp var det betydligt varmare. 
Drack mitt morgonkaffe X3 och cigg som vanligt. Sedan plocka jag ihop lite saker till olika köpare.
Kvart i tolv leverera jag det och strax innan kl ett möte jag upp "Jessica" för fika på "Waynes Coffee"
Tror vi satt där några timmar, för klockan flög iväg, vi hade mycket att prata om efter många år som vi inte träffats.
Kul att ses och vi ses väl snart igen.

Förra helgen fick jag "Victoria Silverstedt" BH och trosor av gubben min och idag köpte jag vitt set. Underbar skön BH o trosor faktiskt.
Köpte även ett par bikinitrosor i svart, mina gamla är så stora att de tappar man. Dessa 36:or passa mycket bättre.
Och så blev det en lipsyl precis som förra gången. 
Unna mig den allra nyaste parfymen av "Escada"
Sedan åkte jag hem och strax efter fick jag besök som hämta ett papper.. Säger bara så här,,,
Och till min stora förvåning och överraskning så kom "Wifey" min Goa, fina vän..
Och livsnjutare i allra högsta grad,

Gubben stack iväg o handla och Alexsandra kom och hämta Marcuz o de gick på bio.. Var så himla gulligt gjort av storasyster att ta med lillebror. 
Efter att Johanna åkt hem, gubben börjat grilla så somna jag utav uttmattning o smärtor. Vakna vid niotiden igen och då somna gubben. Vi gick sen upp och la oss.. 
God Natt och en helt underbar dag med Jessica o Johanna tack söta ni..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar