torsdag 17 juli 2014

Tisdag, onsdag och torsdag!!

Under natten så hade jag denna lykta tänd bredvid fotot på far o mor tänt.
Luktar ljuvligt om "lavendel" och fräsch och frisk doft spred sig i sovrummet än gubbens fisar.. Haha..
De ser ut att bli rätt hyfsat väder ute idag kl är ca 08.15 här. 
Och idag är det 39 dagar kvar tills "gubben får en hemlig tripp"
Vid tolvtiden blev det en tripp till solarieöarna för min del..
Minus med sol just nu..
Efter solariet tog jag "Selfie" bilder på solarieöarna..
Ja man kan ha kul i ett solarium oxå.. Haha, nästan som en tur o retur resa till Spanjen.. Nästan alltså,..!!

Skrev lite kort efter att jag kom hem.. Och drack kaffe och bara tog det lugnt.
Behövdes, om man säger så..!!
Blev soppa o bröd till middag idag.. Lättätet för min mage o mina smärtor..
Sedan tjafsa man med ungar, och chilla i soffan och drack kaffe. 

Onsdag var det bättre väder, och kl 08.00 var det redan 18grader ute..
Blev "Donken" mat på eftermiddagen och var rätt ur gängorna.. Och vi var trötta och slöa..
Jag och Julia var iväg o handlade på "Donken" visste ni att hamburgare är skadligt för hundar, ketchup, lök och senap är farligt.. Skrämmande att folk matar hundar med "Donken" burgare.

Och sedan åkte vi och titta på hus, och där satt den!! Så blir det..!!

Här har vi "turturduvorna".. Hihi, smygfotade. 
Vi la oss och såg på en film "Rob the Mob".. Och myste..
Torsdag förflöt den oxå förbi med att hjälpa mamma min. Och på kvällen dök 2 vänner upp till gubben..
Vi grillade och lämna gubben med sina vänner ifred. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar