torsdag 10 juli 2014

Hus och goda gärningar o bebis

Idag var jag ner på Apoteket och inhandlade dagens stora gärning. Till en vän sin ej hade pengar. De var jag, Jane och Marieanne som skramla ihop 100kr var.
Sedan var jag hos tandläkaren, o de gjorde ont.. I varjefall bedövningen.  
Därefter var vi runt på stan. 
Hämta ut antibiotika, fick olivolja, ansiktsvatten, solglasögon av mamma.. och köpte mig en dricka (Hello Kitty) Födelsedagar för med sig en underbar chans att glömma alla bekymmer och bara njuta. Ha en extra speciell födelsedagoch ett kort.
Var slut, hade ont och törstig så jag intog bästa parkett på torget. 





Utvilad och törsten var släckt så åkte jag och  Julia hem. I min BMW..

Lite full i fan var man, hihi.. 
Och väl hemma satt flera ungar och var badsugna.. 

Och läskande gott var det med (Hello Kitty) läsk tyckte Billy.

Och klistermärket skulle han absolut ha oxå. Haha.. Ibland är man liten trots allt..
Billy stack iväg o posta ett brev.. 
Sedan körde jag gänget till "Malmsjön" för plask och lek.. 
Lite senare åkte jag och gubben till "Pershagen"för att titta på ett hus där..

Huset var jättefint men tyvärr så var det ingenting för mig. Vill ju lämna stan inte förflytta problemen till en annan del av stan.
När vi var på väg hem så såg jag "Ett nödrop" från Edwin. Som satt utsvulten på BB och så de blev dagens andra goda gärning att handla mat från "Donken".. 
Och på BB fick vi gosa med söta "Joeline" 






Söta lilla barnbarn.. Gosig o fin liten docka..

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar