måndag 14 juli 2014

Raj Raj

Börja med kaffe givetvis, och var dunderförkyld och som inte det var nog hade jag tappat min ena o sista lins. Suck, fick dock tid till "Synsam" på eftermiddagen.
Vid ettiden kom Cissi och hämta min "MK" väska som hon ville köpa. 
"Selfie" foto, och reflektera pengarna som Cissi håller i handen.. Och nej, jag är trogen min "Wifey" 
Ja, öh G o D M o R g O n!! Ser ut som man är tagen på sängen... Hihi!!

Sedan fick jag "Kärleks/hot/ från nån typ mentalpatient (sant)!! Denna person har jag blockat på FB, och telefon. Denna gång gjorde personen bort sig reält. Man bör nog tänka på vad man skriver, de kan skada en sj el sina egna i långa loppet och vill man gå med det på sitt samvete så ok. 
Skit i samma., 
Var sedan ner till stan och träffa Sanna, 
Då vi var på Apoteket o sedan hände de lite konstiga saker där.. Haha!!
Vi blev utkörda från "systemet" helt "Fuckt Up" liksom.. 
Så kan det gå.. Haha!! Men vi skicka in en AA som köpte ut åt oss ändå.. Hehe

Sedan var jag till "synsam" o min syn hade blivit drastiskt sämre, vilket ofta tydligen kan ligga någon sjukdom bakom. (Vilket de ju gör). 
Är inte någon "hypokondriker" som de finns, som tex om man har huvudvärk, då har man genast hjärntumör, och tar man prover så är man nästan död, och läkarna finner aldrig något fel!! men de finns faktiskt en sjukdom som arbetsskygga människor som förstör för riktiga sjuka inom FK mm.. De kan med gnälla om de för att arbetskompisar kollar o snackar om dem... Konstigt???!!!
Finns så många arbetsskygga, lösdrivare mm.. Detta gör en förbannad när de finns dem som ligger på dödsbädden och blir utstämplade.. De är så sjukt system!!

Senare på kvällen fick jag mess av pesonen som är helt fläng.. Låste upp mobilen och låste den efter fegisen inte vågar prata med mig.. Ringde 2 ggr, sedan sket jag i det och blocka på en gång efter det. Sms, kan du skicka till nån annan om du skickat några efter det. 
Orka vara du!!

Sedan kom söta Sanna och vi tog våra drinkar o fira dagen med..

Raj, raj raj och raj raj kvällen lång.. Hehe..
Sen var det att vänta på "John Blund"..
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar