lördag 19 juli 2014

Grillfest

Tjoho.. Lördag igen..!! Åska o Regn sedan solsken igen.. Underbart eller hur?
Pratat med "Mita" idag o kommer åka dit i veckan som kommer. Så länge sedan.. Ska bli kul o se huset deras, va ett ruckel när de köpte det o var där när de fick nyckeln. Nu är de nog riktigt Najs där..
Softa på altanen med en "Coca Cola" i solen..
Skönt att softa och sedan möte jag upp en tjej vid macken för att ge mina "Victora Secret" mist hon köpte utav mig. 
Sedan kom "Sanna" för att ta en sällskapsdrink med mig..
Billy o Kevin gosa i Sängen.. Haha.. 
Rebecca o Edwin samt knottarna Wayne och Joeline. 
Är dom sötast eller är dom sötast.. Godingar är dom båda..
Tände grillen gjorde gubben och grilla för 10 vuxna pers.. 
Medan han grillade så byte jag blöja på "Joeline" för att sen gosa lite innan hon skulle matas.. Men de fick "mamman" sköta om.

Här är lilla familjen.. Så söta!!
Wayne o jag leker tittut.. Charmtroll!!
Lilla syster yster, ack så söt man är i klänning..
Jimmie väntar på maten, hungrig som en varg, dock iklädd i vanliga kläder denna gång ;) hehe..
Varsågoda och låt det väl smaka..!!!
Söt bild på far och dotter!! Min fina familj, mysig dag o kväll vi haft tillsammans!!
Kvällen fortsätter, gubben och Jimmie kör  en liten "herrafton".. 
Gör en bra kväll/natt och njut av den vänner!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar