tisdag 8 juli 2014

Mår ej ok o sömnbrist!!

Tårarna forsar ner från kinderna på mig, de gör  förvånads ont. Sitter på på golvet i köket o gråter som ett barn. Är så trött, mår illa och spytt ner slasken och golvet.Tror de är cytostatikan fel. De gör så fruktansvärt ont, kan inte resa mig upp från golvet, svetten rinner och tömma blåsan går inte.. Törstig som fan hela tiden. Får medicinera om mig igen med ( Targiniq 10 mg Stesolid 5 mg så jag får avslappning, oxycontin 40 mg, imolvane, flunitrazepam o citodon och försöka ta en halv kopp kaffe.. känner mig febrig oxå.. 
1timme o 20 min på 2 dygn...
Kaffe, medicinering, pimperan mot illamående.. Sitter på altanen och tar mitt ska vi säga morgon kaffe.. o sova. Vill inte väcka upp älsklingen.. Han ska upp om en timme.
Var på vipen att ta bilen till "Huddinge Sjukhus".. Nu ska jag messa min gubbe, innan jag slocknar.. Vilka tuffa nätter. Den här var hemsk.. 
Stänger ljuder på min mobil, sova fram till minst 12.00... Behöver du nå mig, får ni kontakta Julia el Marcuz via mobil el via deras FB. Mig kan du nå  runt 12.30 då "Sanna" dyker upp.. 

"God Natt & God Morgon"

Stör inte mig.. Meddelande till Julia el Marcuz via FB el sms så gör hör jsg av mig sedan i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar