lördag 12 juli 2014

Utemiddag med gubben!!


Gör sig i ordning för en utflykt med gubben ner på stan. Och köpa bebiskläder till våran lilla "Joeline" ..
Jag i morgonrock och rock and roll.. Haha..
Tog en fika på stan på "Waynes Coffee" tillsammans med älskling. 
Blev caramellLatte o kladdkaka medan gubben var 1000 gånger nyttigare. 
Shoppa de vi skulle, blev 2 body och presentkort på 500kr till "Joeline" och en T-Shirt till "Wayne", han måste med få något ju. 
Efter vi gjort stan så åkte vi och tvätta min bil i östertälje. 
För att sedan åka till Rebecca och Edwin och hälsa på familjen. Och gissa om man gosa med gullungar..

Sedan åkte vi hemåt och plocka upp dagens fynd.. Som blev byxor, läppglans, BH o 2 par trosor av märket Victoria Silverstedt.
Sedan kom Sanna över en sväng på en kaffe för ovanlighetens skull.. Haha, blev ingen drink.. 
Efter så gjorde jag mig i ordning för en middag på stan med gubben.
Färdig och dags för att ner och göra stan osäker.. Hehe
Sedan drog vi iväg ner till "Barolo" och vem träffar jag inte där? Jo, min Wifey som hade AW med 2 st arbetskompisar. 
Det tjo o hej och flirtar.. Hehe kära Johanna, du är bara för fin!!!!!
Gubben tog några öl och jag höll mig till Cola o kaffe..
Vi tog plankstek båda två, men eftersom jag äcklas av beasås fick jag rödvinssås istället. Och pannakotta till efterrätt.
Sedan kom Fikri och Sarah o tog nån öl tillsammans med oss.. 
Sedan gick vi vidare till "Ceasars" och där tog jag en alkofri "Pina Colada" 
Sen drog vi hemåt.. Hem till min säng..

Sov Gott!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar