måndag 7 juli 2014

Harley Davidson

Idag har jag mest sprungit omkring i bikini för de var så varmt.. Phu..
Höll mig bara på tomten.. Så skrämde inte grannskapet heller.. Men solen va riktigt stark den. Solen tog reält såatt man blev svart..
De blev en reäl bränna detta.. Haha läcker bränna..
Sedan undrar jag finns det ingen kvinna som kan grogga och åka hoj som en riktig brud? Vart finns det brudar som tuggar taggtråd och tar en cigg? Finns det inte nån som kan som en riktig brud dra från snuten mest på skoj?

Vad finns det brudar som drar räsen av en "Harley Davidson"? 

Jag gör som andra jag håller 90 och samlar damm, jag håller avstånd så ingen annan kan komma fram och så stolt och lycklig när man polerar och putsar lack..

Samma sak varje dag, e de så de ska va? 



Vid 21.00 kom Sanna över och tog en sedvanlig drink med mig.. 
Skåååååål Sanna!!! "HICK"

Puss och Kramen 
Tjilivippen Harley!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar