fredag 11 juli 2014

Gör stan o avslutar med grillkväll

Gick upp 06.10 och drack kaffe och somnade om i ett sms jag skicka till Alexsandra..
Så God Morgon då.. Zzzz!! Tröttast va?
Åkte ner på stan för att sola en kvart och sedan möta upp mamma..

Utanför solariet.. Halva priset mellan 09.00-14.00.. 
Sedan möte jag upp mamma och Julia, Julia skulle till Örebro.. 

Jag och mamma gick runt och småshoppade, el. mamma shoppa åt mig som vanligt ;) hihi!!
Fikade på "Waynes Coffee" tog en kaffe o kaka..


Vi fortsatte shoppa tills jag börja få kramper, mer kramper kom och när mamma skulle köpa solglasögon till oss så tog de hus i helvete.. 
Jag kunde inte stå, tårarna forsa o knep ihop käkarna för att inte skrika rätt ut. Givetvis glor folk som fan.. Hej Hej!! Roligt!! Not!! 
Mamma skynda sig att betala och släpa mig i stort sätt till en uteservering och köpte dricka och leta upp mina mediciner. De va ett helvete!! Fy Fan!!
Där fick vi sitta ett tag..


En bukett blommor tack.. Haha, mamma tyckte de va fina o skulle absolut fota mig här.. Sagt o gjort, klick blev det!
Sedan åkte jag hem och la mig för o vila min arma mage :(
Här trött, sliten o deppig pga smärtor..

Och detta fick jag med mig från denna shoppingrunda..

Sedan kom Sanna och lämnade Elinore och vi tog vår kvällsgrogg.. 
Sedan kom Alexsandra o Lennze för att grilla..
Strax därpå kom Fikri o Sarah.. 









Over and out denna fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar