torsdag 24 juli 2014

River Villa Ville Kulla!!!

Hello!! 
Blir inte så mycket inlägg just nu.. 
Ja vad gör vi? Jo nu river vi Villa Ville Kulla och drar från "Tokstan"!! 
Vart? Ja, de får ni kanske veta så småningom, el så inte.. 
Här går timmarna ut på att tvätta, packa, lyfta, plocka ner, kasta osv..!!
Idag vart det tippen, bra grej när "sopgubbarna" tar sig an mina sopor och låter mig röka, trots rökförbud. Guld att stå med ciggen, mobilen och kolla in "sopgubbar" som river i mina sopor!! Hoppas de är lika "Goa Gubbar" i morgon. Hihi!! 
Sedan drog vi. ----->
Här tog jag faktiskt mitt första dopp för i år.. Malmsjön!!

Sen hem och in i en snabbdusch för att sedan möta upp Johanna "Wifey" och Alexsandra "Snuttis Dotter".. 
Vi gjorde lite av "fixet" vi skulle. Mysigt!!
Nu väntar jag på en sån här sak som jag med har "gottat" mig på tidigare i veckan..

Så en liten uppdatering fick ni ;-)
Puss o solig nos!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar