söndag 18 maj 2014

Robbie Williams 15/5

Den 15/5 var jag och Marie på "Robbie Williams" min tredje konsert med "Robbie".. Nog började de precis som vanligt när man umgås med Marie (måste skaffa olycksfallförsäkring när jag umgås med henne).

Hur lyckdes jag bara få med mig "en" biljett utav "två" biljetter? Ja, fråga mig inte för jag har inget vettigt svar.. 
Gubben fick åka hem efter andra biljetten medan jag och Marie fördrev tiden på "Donken" under tiden..
Tillslut fick vi den sista biljetten och vi kunde gå in på konserten.. Äntligen!!
"Wifey skicka en hälsning om lite av vår nya grej Selfie" 
Att vi Max fick ta 3 st.. Haha.. Här fick hon några.. Haha..
Sprang in på konserten och kollade på "Robbie Williams" vår Williams!!
Här kommer bilder från konserten med Robbie..











Totalt deprimerade blev vi när konserten tog slut.. 
Tårarna rann och Marie ville inte hem eftersom hon menade på att hon att Robbie skulle skriva under faderskapet för "Benji".. Så hon stod där med pennan och väntade.. 
Medan jag föll under ett Robbie regn..


Jag vandrar i ett sommarregn, ett regn som svalkar sanningen, ett regn som sköljer dumheten som vandrar i ett sommarregn..
Utanför så vänta vi på att Robbie skulle ringa..

Vi står här med telefon, står där nästan som ett fån.. Inte ringer du och säger "älskling" nu som du gjorde.. Ingen roar mig just nu, ingen annan än just bara du.. Åhh, ring ring bara du slog en signal.. Ring ring, tystnaden är så total..
Vi hade kul i varje fall, eller hur Marie?
Trots att "Alla känner Apan och Apan känner ingen" 
(Dålig bild, men Robbie utklädd till apa).
Väl hemma igen, var det bara att studsa i säng.. Trött men lycklig. Ombytt till morgonrock och då händer det..!!
Och gissa vem som knacka på min dörr på natten Marie???!!!
Jo inte mindre än "Robbie" 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar