måndag 5 maj 2014

Måndag igen..

Måndag idag och inget vidare väder, för det är kallt.. Men pollen finns det överallt. Fick en moralpredikan på Apoteket idag när jag köpte nässpray.. Bla bla endast tio dagar i sträck.. Jaja, jag har nässpray med kortison såatt. Och under vinterhalvåret skulle honung från Mörkö för de är pollen i honung.. Jomenvisst att jag äter honung, grymt äckligt och inte tror jag på det ett dugg heller, humbugg..

Var vid bror och pappas gravplats idag med röda rosor. Älskade pappa, så mycket de har förändrats sedan du lämnade oss, du var den riktiga länken i kedjan. 
Sedan var jag i sonens skola och fick höra att han pluggat upp sina ämnen på nolltid. Men så står ju den skolan på nionde plats för bästa skola i hela Sverige oxå.. Ett plus för det!! 
I morgon börjar Julia gymnasiet igen och slipper plugga om tvåan o hoppar direkt till trean efter sommarlovet. 
Tänk de är den 5 maj idag och ungarna slutar den 12 juni men har bara 10 dagar kvar i skoldagar fram till dess.. Massa lov emellan därav 10 skoldagar kvar. 

Jag och Julia prövade på ansiktsmaskerna jag fick hem. Julia gilla dem skarpt och tog dem flesta. Jag trodde personligen att hela skinnet skulle lossna när man drog bort "negermasken".. Satan va ont de gjorde!!
Och tandvårdssetet jag fick hem, tog gubben hand om eltandborsten och han tycker den är jättebra.. 
Tandkräm mm, var helt ok de med!! 
Nu har jag deklarerat oxå, de är ju inte så svårt.. Bara knappa in och sända iväg.
I morgon ska jag till Wifey ❤️
Ha en mysig måndagkväll!! 
Pöss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar