torsdag 29 maj 2014

Den röda lilla stugan

Jag var på "Mångfaldens Hus" för nån dag sedan och träffa där på fina "Carola".
Blev så förälskad i lampskärmar som hon gör själv. Har sett många av hennes verk på hennes hemsida, men när man såg dessa "live" var de otroligt va fina de var. 

Jag beställde 2 st stora skärmar, 3 st fönsterskärmar av "Marilyn Monroe" och 2 st prydnadskuddar i samma motiv.
Så kär jag blev i den här lampan. 
Och jag hittade givetvis "Marilyn Monroe" till sovrummet oxå.
De blev 2 sängbordslampor och en fönsterlampa och två prydnadskuddar till sängen.. Och i skrivandes stund så skulle jag nog behövt 2 skärmar till mitt sminkbord också.. 
Sovrumsskärmarna är så här fina..
Och "Carola" är duktig och du kan få en skärm med precis vilket motiv du önskar. 
Men jag är kär i dessa..
Gå gärna in och kika på hennes fina saker. Webbsida o Facebook sida hittar ni i annonsen ovan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar