torsdag 29 maj 2014

Amen!!

Känner mig olustig, uttråkad, ont och tråkiga program på tv:n också.
Har inte gjort nånting alls, inte för att de gör något eftersom jag har ont och de har varit flera dagar av saker som man haft i görningen. Bara ta de lugnt helt enkelt. 
Gubben gjorde underbart god lax med färskpotatis till 

Sedan har gubben suttit och spelat poker på nätet medan jag halvslumrar o ligger i soffan med ont i magen. 
Tog en tur ner till "Gulf" för kolla om de nya "Sean Banan" pollygodisarna hade kommit som han letat efter. Men där fanns inga.. Verkar slut överallt. 
Så jag skicka meddelande till "Sean" att han skulle skicka en signerad påse till "Marcuz"

Pusskalas på vår promenad så vi kunde hålla värmen.. 

Åh så stark jag känner mig idag.. Not!!
Marcuz köpte en ny chokladkaka o den kosta 50 kr fick jag veta sedan.. Jisses!!
Nu fortsätter jag som soffpotatis och surar på gubben för han inte satte på kaffe som han lovade!! Man kanske ska dra ut kontakten från datorn!!
Amen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar