tisdag 13 maj 2014

Orkar inte mer..

Hej alla vänner!!
Idag har inte varit en bra dag alls, har så ont och kramper till ett helvete efter de undersökningarna jag gjort. 
Vill inte göra en enda till, men fler återstår. På torsdag är de nästa tur.. 
Jag blir trött, smärtor som tar livet av vilken som helst. Inga milda undersökningar i varje fall.. 
På Tors ska jag svälja dessa kapslar för att vidare göra röntgen.. I dessa kapslar ligger 6 st små ringar som de gör röntgen på o ser hur de vandrar el tar stopp i tarmen..
De ringarna är röntgentäta markörer..

Tycker de hela är en mardröm rent ut sagt.. 
Men måste, måste genomgå de här.. Hur illa de än är..
Min dotter som är i Philippinerna har gjort en fin bild (tecknad) på henne o pojkvännen. 
Fina är dom mina efterlängtade ungar..
Saknar de så enormt just nu.. Min dotter har så gott hjärta ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar