onsdag 21 maj 2014

Ingenting

Igår var jag däckad efter Huddinge Sjukhus och Sveamottagningen. Sov från fem, sex till halv tio men somnade in för natten redan kl halv tolv. Helt slut!
Vill lova att de är inga milda o snälla behandlingar.
Känns lite som mitt andra hem just nu..
Ingen semester kommer vi kunna boka, för vi vet ju inget. Ersta väntar på att få skära upp mig, min läkare rasar över att de inte jobbar fort nog på Huddinge. 
Tröttheten hägrar, värken tar musten ur en som varje besök på Huddinge. 
Kanske skulle be dem göra "Kalle Anka" läppar oxå.. Haha, Gud så fult!!
Idag har inget annat hänt mer än väntat på telefonsamtal, 
I morgon ska jag till "Pershagen" 
En evig väntan.. Tick Tack..
Milkshake har jag fått i mig oxå. 
Roligare har inte hänt.. Men men.. 

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar