tisdag 27 maj 2014

Min födelsedag 26/5

Gick upp som vanligt, fick barnen till skolan..
Och sedan ringa läkaren för få nya tabletter mot pollen och smärtstillande. 
Bara "jag" bilder från idag, ja de är ju min dag idag. Här precis klar från läkaren och på väg till Apoteket. 
När jag kom hem tog jag pollenmediciner och tog en kopp kaffe samt vila en minut. 


Blommor på min dag har jag fått.. En vacker vårbukett..
Fick även detta idag av mina fina o nära o kära..
Morsdagspresent kombinerat med födelsedagspresent. Gynningglas, Kisses godis från Philippinerna, orkidéer i glas och kort.
En fin ljuslykta i trä och gillar de där trä lyktor och andra fina trä föremål för köket.
En ny välbehövlig hårfön fick jag också, min gamla sjunger på sista versen snart. 
Presentkort på Cervera för (gissa vadå)
Jo minsann Carolina Gynning glas. Samlingen växer mer och mer.. 
Har fått över hundratalet gratulationer på Facebook och här är en av dem.. Jag och "Wifey" på "Stockholm By Gummibåt"
Och även från den lilla plutten "Benji" har grattat mig.. Gullunge där..
Och många, många fler gratulationer på sms, telefonsamtal och Facebook.. Tack alla fina vänner o släkt.





Underbara rosor i ett fång av mitt älskade hjärta, vackra och fina.. Och så fick jag presentkort för fixa, färga och ta hand om mig själv present. Tack min käre "man"..

I morgon blir det mer besök, framåt kvällen. I morgon skulle min älskade pappa fyllt 69 år. Och så ska jag bli bjuden på lunch på "Mångfaldens Hus" med mamma och min Faster. 
Och tårta har jag ju självklart ätit på min dag..
Nu är klockan sena natten och dags för mig att ta medicin o sova. 
Men lite "spex" i morgonrock fick de bli..





Puss Puss på mig och sov Gott ni andra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar