fredag 30 maj 2014

Endast de bästa är gott nog!!

Lite Madrid Fakta:
Att vara huvudstad i Spanien är ingen lätt uppgift. Det finns alltid andra städer som tittar lite avundsjukt och tänker "de där skulle jag göra bättre". Ännu har ingen lyckats. Madrid har flest människor, de mäktigaste slotten, dyraste konstskatterna, största tjurfäktningsarenan och bästa fotbollslaget-eller?

Min "älskling" har skämt bort mig med en resa till just "Madrid" på en weekend. 
I år blir de ingen vanlig semester pga "sjukhusvistelser" och får inte åka vart jag vill el hur jag vill i år.

Vi ska bo på "Hotel Maria Elena Palace Madrid" som är ett fyrstjärnigt hotell..






Tack min kära för att du förgyller mina dagar med glädje. 
Älskar dig!!
Puss & massa kärlek till Dig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar